תנאי שימוש

שירות לקוחות

אנו בקונטיינר ההפתעות נותנים שירות על הצד הטוב ביותר ונעמוד לכל שאלה או דרישה מצד לקוחותינו, ניתן מענה ונפתור כל תקלה .  לכל שאלה ניתן להשאיר לנו פני ונציג יחזור אליכם בהקדם .  בנוסף אנו נותנים ללקוחותינו אפשרות לבחור מוצרים שיכנסו למכירה על פי דרישתם ואנו נאג למוצר איכותי במחיר הזול ביותר.  

משלוח ואחריות

אנו בקונטיינר ההפתעות נותנים ללקוחותינו אפשרות לרכוש מוצרים ישירות מהיצרנים המובילים ודואגים שהלקוחות שלנו יקבלו את המוצרים תקינים..

לא ניתן לבטל הזמנה שנעשתה לאחר 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וזאת מפני שלקוח שביצע הזמנה,  לאחר 24 שעות המוצר שלו יוצא לקונטיינר במיוחד עבורו

על הלקוח לאשר במערכת לאחר 3 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר את תקינות המוצר.  מוצר שיימצא תקול לאחר בדיקה מקיפה וקבלת תמונות של הפגם יוחלף בחדש ואו יוחלף החלק התקול , כל מוצר לגופו.   משלוחים- כל מוצר שיפורסם יתפרסם יחד עם זמני הגעה , במידה והסחורה תתעכב מסיבה הקשורה לגורם חיצוני- מוביל ימי , כוח עליון , עיכוב על ידי הרשויות או כל סיבה שהיא לא תהייה כל טענה כלפי "קונטיינר ההפתעות" .   יש להדגיש שאנו נפעל לזירוז הליכים

על מנת שהלקוחות יקבלו את המוצרים בזמן ללא שום עיכוב 

המוצרים המוצעים למכירה הנם מוצרים חדשים ויבוצעו בעבורם בקרת איכות לפני הכנסתם "לקונטיינר ההפתעות וזאת בכדי למנוע קבלת מוצרים פגומים 

פרטיות ובטיחות

כל הפרטים אשר ימסרו לחברתנו על ידי הלקוחות ישמשו אותנו אך ורק למטרת ביצוע העסקה אותה בחר הלקוח ושמירת קשר עם הלקוחות שלנו, הפרטים מאובטחים ברמה גבוהה ולא תתאפשר גישה אליהם משום גורם אחר .  אנו מתחייבים לשמור על בטיחות הלקוחות ועל פרטיהם האישיים . 

פניות סיטונאיות

לקוחות סיטונאים שרוצים לרכוש כמויות גדולות של מוצרים יוכלו ליצור קשר בפרטי ויענו בהתאם

תנאי תשלום

- Credit / Debit Cards
- PAYPAL

- Offline Payments